Mijn Ervaring

De vraag achter de vraag!

“Wat wil de klant?” was hier altijd de centrale vraag. Maar hoe langer ik in het vak zat, hoe duidelijker het voor me werd dat een andere vraag veel belangrijker was. “Wat heeft de klant ècht nodig?” Dat was en is voor mij waar de spanning zit, en daar wordt het dan ook echt interessant. Gewoon verkopen wat iemand wil is niet zo moeilijk, maar juist datgene willen verkopen wat een ander oprecht nodig heeft, dàt geeft de juiste match tussen mij en mijn klant.

Hoe ken je waarde toe aan hetgeen je in je werk doet?

In de loop der tijd ben ik werkzaam geweest in verschillende werkgebieden. Uiteindelijk viel ik  voor het vak loopbaan-ontwikkeling, waarin zoveel aspecten samen kwamen die voor mij belangrijk zijn. Inmiddels  heb ik, in de 20 jaar als zelfstandige, gewerkt aan mobiliteitsprojecten voor de het Ministerie van Defensie, bij het Ministerie van Justitie, getraind aan de Academie voor Psychotherapie en kerndocent en assessor geweest bij een opleiding voor loopbaanadviseurs binnen de bouw- en schilders-branche. Ook hebben vele individuen vanuit verschillende branches mijn pad gekruist. Mensen die ondersteuning zoeken in het maken van keuzes: zichzelf weer op de rit zetten of gewoon willen herijken en zichzelf verrijken.

Leiderschap gaat erover dat je door jouw aanwezigheid anderen laat groeien, en je ervoor zorgt dat die groei zich doorzet tijdens je afwezigheid.

Bouw en Techniek

Momenteel werk ik veel in de wereld van bouw en techniek, waar ik vooral in gesprek ben over de manier waarop men met elkaar communiceert! Wat is de meerwaarde die je aan je team kunt geven? Uiteindelijk zijn we allemaal bezig met hoe je waarde toekent aan hetgeen je in je werk doet. En laat dat nu precies hetgeen zijn waar ìk waarde aan toe wil voegen.

Laten we een afspraak maken